zondag 2 maart 2014

Gezellige teamdag bij mij thuis

Hallo allemaal,

Gisteren, zaterdag 1 maart, hebben we een gezellige teamdag gehad bij mij thuis in Rotterdam.

Maar liefst 6 teamleden waren gekomen en we hebben met elkaar van deze dag, wat mij betreft, een groot succes gemaakt.

Er werden eerst wat kadootjes uitgewisseld, een zogenaamde swap.



Nadat we 's morgens begonnen waren met een woord van welkom, werden de twee nieuwe teamleden Janneke en Diana in het zonnetje gezet. Ze kregen van mij een armband, waarvoor ze bij elke stap hoger op de ladder van hun carrière bij Stampin' Up! van mij een nieuwe cabochon erbij krijgen.


Daarna heb ik hen wat wijzer gemaakt, hoop ik, betreffende de website van Stampin' Up! Gelukkig kreeg ik ook af en toe aanvullingen van de overige teamleden, die ook al weer wat langer meelopen. Zo vullen we elkaar prima aan meiden, super!

Natuurlijk zijn we ook lekker aan het freubelen gegaan.

Er waren drie Make & Take's voorbereid en de eerste was van Anneke. Zij liet ons een draaischijfkaart maken met een vernuftig draaisysteem. Mijn schijfje moet nog bestempeld worden, maar daar wil ik eerst een leuke, nieuwe stempelset voor aanschaffen.

Hierna volgde de lunch, verzorgd door Karin! Super hoor meid, dat heb je prima gedaan! 

Daarna maakten we met Hélène een leuk 2,4,6,8 inch doosje. Super snel te maken met een ontzettend gaaf resultaat!

En tenslotte hebben we vier labelmapjes gemaakt, geCASEd van Eveline van Heijst, met alle kleurenseries van Stampin' Up! Hiervoor had ik de voorbereidingen gedaan, maar ze mochten zelf ook nog wel één en ander bestempelen en snijden.

Hieronder het resultaat van al ons freubelen. Gaaf hè?



Ik kreeg overigens ook nog een lekker doosje chocolade. Mijn bedoeling was om deze 's middags rond theetijd uit te delen, maar ik kwam ze zojuist pas weer tegen, shame on me!




Anneke, Diana, Hélène, Janneke, Karin en Renate, ik heb er ontzettend van genoten en ik hoop jullie ook! Graag tot een volgende keer!

liefs, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar zo kon ik toch meespieken achter de schermen ;). Volgende keer beter :). Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaad ook erg gezellig Maartje. Echt jammer dat je er niet bij kon zijn! Maar, zoals je zegt, volgende keer beter! liefs, Maaike

      Verwijderen