woensdag 24 september 2014

Nieuwe weekaanbieding van woensdag 24 tot en met dinsdag 30 september

Hallo allemaal,

En ook vanaf vandaag zijn er weer allerlei leuke spulletjes in de aanbieding bij Stampin' Up!

Weekly Deals
Show:
Sort By:
Apothecary Accents Framelits Dies
Apothecary Accents Framelits Dies
Price: € 27,95€ 20,96
Eclectic Paper-Piercing Pack by Stampin' Up!
Eclectic Paper-Piercing Pack
Price: € 9,50€ 7,13
Essentials Paper-Piercing Pack
Essentials Paper-Piercing Pack
Price: € 9,50€ 7,13
Faces I Love Swatchbook Template -- Digital Download
Faces I Love Swatchbook Template - Digital Download
Price: € 10,95€ 6,57
Occasions Paper-Piercing Pack
Occasions Paper-Piercing Pack
Price: € 9,50€ 7,13
On Film Framelits Dies
On Film Framelits Dies
Price: € 35,95€ 26,96
Window Frames Collection Framelits Dies
Window Frames Collection Framelits Dies
Price: € 29,95€ 22,46

Ik denk dat ik voor de On Film Framelits Dies ga, die stonden al een poosje op mijn verlanglijstje!

Wat is jouw favoriet?

Alles is verkrijgbaar voor de aanbiedingsprijs tot en met dinsdag 30 september!

Je kan bestellen via mijn webshop, maar je mag me natuurlijk ook een mailtje sturen via stampmydream@gmail.com wanneer je iets wilt bestellen.

Of bel me wanneer je bijvoorbeeld nog vragen hebt! Het liefst wel na 18.00 uur en niet op zondag.

O ja, bij een bestelling vanaf € 300,- (misschien een idee om te doen, samen met een paar vriendinnen) krijg je ook nog eens de stempelset "Good Greetings" helemaal voor niets erbij!

groetjes,

Maaike
06-12949293

Geen opmerkingen:

Een reactie posten