maandag 20 oktober 2014

Aanbieding tot en met dinsdag 21 oktober

Hallo allemaal,

Terug van weg geweest! Ik heb genoten van een heerlijke vakantie in Griekenland én de Conventie van Stampin' Up! in Brussel. Het was in één woord geweldig!

Maar ... nu weer over naar de orde van alledag en daarbij behoort natuurlijk ook de wekelijkse aanbieding van Stampin' Up! Deze geldt nog tot en met dinsdag 21 oktober, dus wees er snel bij!


Weekly Deals
Cannery Set Framelits Dies
Cannery Set Framelits Dies
Price: € 16,79 € 12,59
Circle card Thinlits Die
Circle card Thinlits Die
Price: € 39,95 € 29,96
Floral Frames Framelits Dies
Floral Frames Framelits Dies
Price: € 29,95 € 22,46
Label Card Thinlits Die
Label Card Thinlits Die
Price: € 39,95 € 29,96
Spooky Treats Designer Template -- Digital Download
Spooky Treats Designer Template - Digital Download
Price: € 10,95 € 6,57
Tag a Bag Gift Bags
Tag A Bag Gift Bags
Price: € 4,95 € 3,71
Truly Grateful
Truly Grateful
Price: € 33,95 € 25,46

Tijdens de Conventie heb ik geweldig leuke voorbeelden gezien, die gemaakt werden met de Tag A Bag Gift Bags, dus die ga ik sowieso bestellen!

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Je kan je bestelling direct doen via mijn webwinkel of je kan mij ook een mailtje sturen via stampmydream@gmail.com. Graag uiterlijk dinsdagavond 20.00 uur.

Wanneer je je bestelling naar je huisadres gestuurd wilt hebben, dan kost dit € 5,95. Ik bestel zodra ik je betaling binnen heb.

Woon je in de buurt van Rotterdam. dan kan je je bestelling ook bij mij op komen halen.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten