dinsdag 6 januari 2015

De Sale-a-Bration is gestart, dus bij deze informatie én een uitnodiging!

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag hebben we weer de leukste tijd van het jaar bij Stampin'up!

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_SAB/20150106_SAB_en-EU.pdf
 
Er zijn meerdere voordelen tijdens de Sale-a-Bration periode:

1)
Tijdens de Sale-a-Bration krijg je als klant bij een bestelling een gratis product bij iedere € 60,- , dus twee producten bij € 120,- etc.

2)
Heb je belangstelling om eventueel demonstratrice te worden, lees dan onderstaande goed door!

Je koopt een starterspakket voor € 129,- en mag dan voor € 175,- aan producten uitzoeken. Tevens krijg je allerlei materialen, zoals catalogi en bestelformulieren, om eventueel een party te kunnen organiseren.

Maar, je krijgt ook nog iets extra's tijdens de Sale-a-Bration:  Je kan kiezen voor een gratis kit of voor twee Sale-a-Bration producten.

3)
Wanneer je door mij een party laat verzorgen bij je thuis en er wordt een bestelling geplaatst van € 275,- of meer, dan krijg je, naast de normale Hostess Credits, nog eens € 27,- extra!

Kijk voor alle informatie op pagina 22 en verder van de Sale-a-Bration catalogus.

Maar ... het houdt nog niet op, want er is nog een leuk nieuwtje te vertellen!

Vanaf vandaag is ook de nieuwe voorjaars/zomer catalogus van start gegaan! En daar staan me een leuke dingen in!

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_occasions/20150106_Occasions_en-EU.pdf

Door op de catalogi te klikken, kan je ze meteen downloaden en op je gemak bekijken.

Tevens is het mogelijk om beide catalogi bij mij te bestellen. Voor slechts € 3,95 stuur ik beide catalogi naar je toe.

Wanneer je echter door mij een party laat verzorgen bij jou thuis (of op je werk, club of waar dan ook), binnen een straal van ca. 60 km van Rotterdam, dan krijgen jij en je gasten deze catalogi GRATIS bij een bestelling van € 60,- of meer !!!

UITNODIGING
 
Donderdagavond 8 januari geef ik de Kick-off van de Sale-a-Bration middels een party in Rotterdam Ommoord vanaf 19.30 uur.
 
Mijn vriendin Ankie is dan jullie gastvrouw en wij zouden het leuk vinden wanneer jij er ook bij aanwezig kunt zijn!

Wil je meer informatie hebben over wat dan ook? Bel me dan.

Ik ben te bereiken op 06-12949293 vanaf 18.00 uur 's avonds (niet op zondag) of via de mail stampmydream@gmail.com

groetjes,

Maaike







Geen opmerkingen:

Een reactie posten