zondag 25 januari 2015

Reis naar Amerika en bijna vergeten weekly deals

Goedemorgen allemaal,

Terwijl bijna iedereen nog lekker in zijn of haar bed ligt, zit ik bijna klaar om mijn reis naar Orlando Florida te beginnen.

Deze week wordt er een Leadership Event gehouden van Stampin' Up! en ik heb besloten daar ook bij te willen zijn. Met mijn collega en vriendin Jolan Meurs vlieg ik straks van Amsterdam naar Frankfurt en dan vanmiddag verder naar Orlando.


Ik heb er zin in!!!

Afgelopen woensdag zijn weer de nieuwe weekly deals gestart bij Stampin' Up! en deze wil ik jullie toch niet onthouden.

Het lukt me niet om een kopie te plaatsen van deze deals, maar neem even een kijkje via mijn webwinkel, of druk gewoon HIER

Heel veel succes ermee. In Amerika heb ik Wifi, dus ik kan gewoon een bestelling voor je plaatsen.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten