zaterdag 5 augustus 2017

Soft Sayings Card Kit workshop

Hallo allemaal,

Zaterdag 19 augustus is het weer zo ver, dan geef ik weer een dagvullende workshop met een gave Card Kit van Stampin' Up! namelijk de Soft Sayings Card Kit.



De Soft Sayings Card Kit is een compleet pakket met alle materialen en stempels om 20 kaarten te maken!

De kit is gevuld met 2x 10 kaarten, dus 20 in totaal, in drie verschillende maten, inclusief enveloppen. Daarnaast een complete stempelset, inkt blokje, clear blok, washi tape, diverse embellishments etc.  En dit alles komt in een mooie kraft doos, zodat je alles mooi overzichtelijk bij elkaar kunt bewaren zo lang je er nog mee bezig bent.

Om een idee te krijgen, kun je alvast onderstaand filmpje bekijken.


Nu ben ik zelf iemand die er niet zo van houdt om 2x tien dezelfde kaarten te maken, dus ik ga voor de workshop nog wat andere kaarten maken met de materialen uit de kit, waarbij ik o.a. wat technieken ga gebruiken, die wij in de maand juli hebben gebruikt voor onze techniekenworkshops.

De workshop wordt gehouden van 10.30 tot ca. 16.00 uur en kost € 49,95.
Dit is inclusief de Soft Sayings Card Kit (ter waarde van € 42,50), koffie/thee met wat erbij én een heerlijke lunch!

Lijkt het je leuk om mee te doen met deze gave workshop, geef dit dan uiterlijk donderdag 10 augustus aan mij door, zodat ik bijtijds de Card Kits kan bestellen! Het mailadres wat je hiervoor kunt gebruiken is stampmydream@gmail.com

Graag tot ziens op zaterdag 19 augustus in Rotterdam Ommoord!

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten