dinsdag 1 augustus 2017

Technieken workshop Stempelpret Ommoord donderdagavond 10 augustus

Hallo allemaal,

Genieten jullie ook zo lekker van het zomerse weer? Misschien ben je nog op vakantie of ben je al geweest? Ik heb het nog tegoed, want ik ga pas in oktober!

Maar ... dat geeft me meteen lekker de tijd om allerlei workshops te gaan plannen. Ik heb vanmiddag dan ook de WORKSHOPAGENDA voor 2017 gevuld. Neem gerust een kijkje, misschien zit er iets (of meer) voor je bij?

Vandaag wil ik de Techniekenworkshop van Stempelpret Ommoord op donderdagavond 10 augustus aankondigen.

De afgelopen weken hebben Karin van Veen en ik elke donderdagavond in juli een techniekenworkshop gegeven en dat is zo goed bevallen, dat we besloten hebben om hiermee door te gaan. Weliswaar niet elke donderdagavond (want ik heb ook nog andere workshops gepland), maar toch wel vrij regelmatig.

Hieronder een aantal voorbeelden van de kaarten die ik gemaakt heb.

We hebben o.a. gewerkt met Embossing folders:



Met Embossing Paste





Met Refills


En met de Embossing Resist techniek



Meer kaarten zie je op de Facebook pagina van Stempelpret Ommoord. We zouden het leuk vinden wanneer je lid wordt van deze Facebook groep!

Kom jij ook gezellig donderdagavond 10 augustus naar onze volgende workshop? Hij duurt van 19.30 tot ca. 21.30 uur.
Je kunt een mailtje sturen naar stempelpretommoord@gmail.com om je op te geven.


groetjes,
ook namens Karin,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten