vrijdag 29 september 2017

Oktober maand, SU actiemaand, maar ... nog een EXTRA AANBIEDING van mij !!!

Hallo allemaal,

De maand oktober is bij Stampin' Up! altijd de start van het nieuwe jaar en ook dit jaar beginnen ze goed met verschillende acties! Maar ... omdat ik deze maand 5 jaar Stampin' Up! demonstratrice ben, heb ik nog een EXTRA AANBIEDING !!!

Stampin' Up! start met een Designer Series Paper actie gedurende de hele maand oktober.



Deze actie houdt in dat je drie pakketten papier besteld en dan krijg je het vierde pakket GRATIS! Kijk hieronder welke papiersoorten meedoen in deze actie. 


Daarnaast is er de WORLD CARD MAKING ACTIE die loopt van 1 - 10 oktober, waarbij je op een geselecteerd aantal artikelen een korting krijgt VAN MAAR LIEFST 15%. 

Hieronder zie je welke artikelen je met deze korting kunt kopen. 



Maar ... ik zei al in de titel van dit bericht dat ik nog een EXTRA AANBIEDING heb, omdat ik 8 oktober precies 5 jaar demonstratrice ben voor Stampin' Up! Ik ben namelijk op de eerste dag dat Stampin' Up! in Nederland kwam meteen ingestapt en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. 

Iedereen die gedurende de maand oktober bij mij een bestelling doet van €100,-  of meer krijgt een gratis HOSTESS STAMP SET. Deze stempelsets zijn normaal alleen verkrijgbaar wanneer je gastvrouw bent tijdens een party en een omzet hebt van minstens €200,-. Dit is dus écht een BUITENKANSJE !!! 

Het is de bedoeling dat ik deze maand viermaal een bestelling doe, namelijk op woensdag 4, dinsdag 10, vrijdag 20 en maandag 30 oktober. 
Dus geef je bestelling per mail aan mij door via stampmydream@gmail.com en dan maak ik je bestelling graag in orde voor je. 
Na ongeveer een week kan je je bestelling bij mij in Rotterdam Ommoord komen ophalen, of ik stuur deze op via Kiala tegen verzendkosten. 

De GRATIS HOSTESS SETS waaruit je kunt kiezen zijn
Background Bits

Dare to Dream

Feathery Friends

In The City 

Tranquil Tulips

en 
You're Delightful

Ik wens iedereen veel succes met deze acties en zie graag jullie mailtjes tegemoet! 

groetjes,

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten