dinsdag 5 september 2017

Stempelsets in de Hoofdrol met de stempelset Wood Words en de bijbehorende Wood Crate Framelits Dies én die ontzettend leuke This Little Piggy!

Hallo allemaal,

Donderdag 14 september hebben we weer de volgende Stempelsets in de Hoofdrol workshop.

Deze keer heb ik gekozen voor de stempelset

Wood Words (€36,- in de wood versie of €27,- in de clear versie)


en gebruiken we de bijbehorende

Wood Crate Framelits Dies (€36,-) 



Bundle (€64,75 in wood of €56,50 in clear)



Natuurlijk gebruiken we tijdens deze avond ook het mooie

Wood Texture Designer Series Paper Stack! 
Maar ... ik kon het niet laten om een tweede stempelset te gaan gebruiken en dat is de

This Little Piggy (34,- in wood versie of €24,- in clear versie)



De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.30 tot ca. 22.00 uur en kost €17,50. Dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers.

Wanneer je de stempelset This Little Piggy, Wood Words of de Wood Crate Framelits Dies besteld, krijg je €5,- korting op de workshop.

Bestel je de bundle, dus de stempelset plus de framelits, dan krijg je van Stampin' Up! 10% korting op deze beide items en daarnaast zelfs €7,50 korting op de workshop.

Wanneer je je bestelling uiterlijk zaterdagavond 20.00 uur doorgeeft aan me, ligt deze klaar voor je tijdens de workshopavond!

Geef je snel op via stampmydream@gmail.com. Er zijn inmiddels al 5 gegadigden en VOL = VOL!

groetjes,

Maaike

TIP: Kijk ook nog even naar mijn EXTRA aanbieding in mijn vorige bericht van vandaag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten