vrijdag 12 oktober 2018

Stempelsets in de hoofdrol, Beautiful Baubles en Peaceful Noel

Hallo allemaal,

Nu ik in Moordrecht woon, sinds eind augustus, geef ik op donderdagavond én vrijdagochtend workshops. Ook aanstaande donderdag 18 oktober en vrijdag 19 oktober geef ik een workshop.

Deze keer gebruiken we de stempelset

Beautiful Baubles, 147765, €21,00

met bijbehorende 
Detailed Baubles Thinlits Dies, 147924, €38,-



maar ook de stempelset
Peaceful Noel, 147694, €21,-

en het mooie
Joyous Noel Specialty Designer Series Paper, 147816, €17,-

De workshop op donderdagavond 18 oktober wordt gehouden van 19.30 - ca. 22.00 uur. Op vrijdagochtend 19 oktober is deze van 9.30 - ca. 12.00 uur. 

De workshop kost €17,50 en is inclusief koffie/thee met wat lekkers en frisdrank. 

Wanneer je één van de stempelsets koopt, krijg je €5,- korting op de workshop. 

Koop je de bundel Beautiful Baubles (stempelset + thinlits), dan krijg van van Stampin' Up! 10% korting op deze set én van mij €7,50 korting op de workshop.

Neem je een nieuwe introducé mee, dan is de workshop voor de introducé GRATIS! Wel graag van tevoren aankondigen dat je iemand meeneemt! 

Ben je nog nooit bij mij op een workshop geweest en zou je graag eens een kijkje komen nemen, neem dan ook even contact met me op. Ook dan is de workshop GRATIS voor jou! 

Graag hoor ik van je of je komt en wanneer jou het beste uitkomt. Ook graag vermelden wanneer het je niet uitmaakt of je donderdagavond of vrijdagochtend komt, zodat ik de ruimte heb om te schuiven indien nodig. Stuur een mail naar stampmydream@gmail.com

groetjes en tot ziens! 

Maaike de Ridder-Sack
stampmydream@gmail.com
06-12949293

Geen opmerkingen:

Een reactie posten