woensdag 10 oktober 2018

Spaarsysteem Stamp My Dream by Maaike de Ridder-Sack, met tijdelijk een extra BONUS op ONLINE BESTELLINGEN

Hallo allemaal,

Ik wil, met ingang van dit nieuwe Stampin' Up! jaar, een SPAARSYSTEEM introduceren, wat je ALLEEN BIJ MIJ kunt verkrijgen. Vanaf nu kan je sparen voor CONTANTE BONUSSEN!



Wanner ik, als demonstratrice, een bestelling plaatsen bij Stampin' Up! ontvang ik daar een korting over, wat dan mijn winst is. Ik wil graag deze winst met jullie delen! Hieronder zal ik uitleggen hoe ik dat ga doen.

Bij elke bestelling die je doet, bouw je een klein tegoed op. Hoe meer je in één keer besteld, hoe meer je spaart.


Spaarsysteem Stamp My Dream by Maaike de Ridder-Sack 



Bij besteding van 
0,01-50,00 2%
50,01-100,00 4%
100,01-150,00 6%
150,01-200,00 8%
200,01-250,00 10%
   
Ik zal een voorbeeld geven hoe dit werkt. 

Stel, je bestelt op 20 oktober producten voor €52,-. Dan reserveer ik een bonus van 4% van dit bedrag (€2,08) voor jou. Wanneer je daarna jarig bent geweest en je bestelt voor €120,-, dan reserveer ik 6% van dit tweede bedrag (€7,20). Je hebt nu al €9,28 gespaard! Bij een 3e bestelling koop je voor €40,- en krijg je dus 2% (€0,80). Hiermee kom je op een totaal van €10,08. 

Vanaf een gespaard bedrag van €10,- kan je dit inleveren als korting op je volgende bestelling. Je kan dus bijvoorbeeld een stempelset van €21,- voor slechts €10,92 bestellen! 

Natuurlijk mag je ook verder sparen! Je spaartegoed zal ik zorgvuldig bijhouden. 

De gespaarde bedragen blijven gereserveerd zo lang als ik demonstratrice blijf! Enne ... ik ben nog lang niet van plan om te stoppen. Mocht ik onverhoopt toch die beslissing maken, dan zal ik dat tijdig bekend maken, zodat je alsnog je gespaarde bedrag op kunt maken. 

Je kunt je bestelling doorgeven via stampmydream@gmail.com of natuurlijk zelf een bestelling plaatsen via de webwinkel.

Om ONLINE BESTELLINGEN te bevorderen, geef ik TIJDENS DE MAANDEN OKTOBER EN NOVEMBER EEN EXTRA 2% BONUS OP ELKE BESTELLING! Deze bonus kan dus oplopen tot maar liefst 12% bij bestellingen vanaf €200,01.

Maar ... wist je dat je van Stampin' Up! zelf ook 10% Stampin' Rewards krijgt bij een bestelling vanaf €200,-?

Voor vragen kan je me mailen via stampmydream@gmail.com.

groet,

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten