zaterdag 18 juli 2020

So Sorry for Your Loss

Hallo allemaal, 

Helaas moeten we ook wel eens kaarten maken voor minder leuke gelegenheden, zoals na het overlijden van een familielid, vriend, kennis of huisdier. 

Voor deze gelegenheid is deze kaart gemaakt. 


Wel een mooie, stemmige kaart toch? 

Wil jij weten welke producten er gebruikt zijn?
Klik dan even op deze link om naar mijn webwinkel te gaan en je ziet alle artikelen in één keer. Via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje” kan je ze eventueel aanschaffen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

O ja, de Hostess code voor deze maand is PU3ZWNX4. Wanneer je een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand zo’n gaaf cadeau van me!
Stampin’ Up! heeft namelijk een hele leuke muismat ontworpen. Maar let op, deze aanbieding geldt zo lang de voorraad strekt! Ik heb er alvast een paar ingeslagen, dus kom maar op met die bestelling!

Daarnaast is het deze maand ook nog eens Bonusmaand bij Stampin’ Up! wat wil zeggen dat je ook nog eens een kortingscode krijgt bij een bestelling van €60,- of meer, van €6,- die je kunt besteden in de maand augustus!

Let dus goed op dat je de juiste code invoert en dat je in mijn webwinkel zit! ;-)

Maaike de Ridder-Sack

P.S.: Kijk ook even naar mijn blogbericht van dinsdag 14 juli, voor de mogelijkheid om een leuk productpakket aan te schaffen!

groet,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten