maandag 24 augustus 2020

Soms is er zo veel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen

Hallo allemaal,

Onlangs vroeg mijn vriendin Ankie van de Polder of zij een paar stempelsets mocht uitproberen. Ze wilde graag kijken of deze stempelsets iets voor haar waren en als dank mocht ik ze dan op mijn site plaatsen! Nou ja, daar kan ik geen nee tegen zeggen, toch? Zij maakt ook zulke mooie kaarten! 

Hierbij dus de eerste met de stempelset Very Versailles. Ik vind hem in ieder geval erg mooi geworden Ankie!


Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/8rUwxg om naar mijn webwinkel te gaan om te zien welke artikelen Ankie heeft gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

O ja, de Hostess code voor de maand augustus is YBWWQ4UU.


Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand een pakket met 8 Golden Mini Pizza Boxes. 

 

Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 

 

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten