vrijdag 21 augustus 2020

Boho Indigo product medley met GRATIS Gold Mini Pizza Boxes

Hallo allemaal, 

De afgelopen dagen heb ik jullie ter inspiratie via Facebook en via mijn blog www.stampmydream.blogspot.nl 6 kaarten en 2 pizzadoosjes laten zien, gemaakt met de producten uit de Boho Indigo product medley, met daarbij een klein aantal bijproducten. Veel van deze producten heb je waarschijnlijk zelf al in huis.  

In de productlijst via deze link  https://s.tamp.in/Jh6cPh zie je wat ik gebruikt heb en weet je, ik heb nog zoveel over uit het Boho Indigo product pakket! Niet te geloven, wat een enorme hoeveelheid daar in zit! 

En weet je wat nu zo leuk is? Wanneer jij een bestelling bij mij plaatst van €60,- of meer, dan krijg je de Gold MiniPizza boxes helemaal voor niets. 

Vul dan alleen even de Hostess code van de maand augustus in bij je bestelling: YBWWQ4UU. Je krijgt de Gold Mini Pizza Boxes dan na afloop van deze maand thuis gestuurd. 

Wil je nu liever via de mail een bestelling doen? Dat kan natuurlijk ook! Stuur dan een mail naar stampmydream@gmail.com. 

groet,

Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten