dinsdag 1 september 2020

De nieuwe Stampin' Stans- en Embossing Machine is vanaf nu verkrijgbaar!

Hallo allemaal, 

Velen hadden er natuurlijk al van gehoord, de nieuwe Stampin' Stans- en Embossing Machine is vanaf vandaag verkrijgbaar bij mij! 



Het is een zeer handzame machine, lekker compact en makkelijk in het gebruik. 

De bijgeleverde platen zijn genummerd en voorzien van een kleurcode, zodat je heel makkelijk je sandwich kan maken. Op de basisplaat staat precies aangegeven wanneer je welke platen moet gebruiken om te stansen of te embossen. Super easy! 

Heb jij interesse in deze machine? Stuur me dan een mailtje via stampmydream@gmail.com of bestel hem zelf via mijn webwinkel

Voor de maand SEPTEMBER heb ik weer een nieuwe Hostess Code, nl. PUKMKFCR. 

Wanneer je die aangeeft in de webwinkel en je doet een bestelling van €60,- of meer, dan krijg je na afloop van de maand een leuk kadootje van mij, namelijk een rol van het supermooie Bumblebee Gingham Ribbon, van maar liefst 9.10 meter lang! 



Ik hoor graag van je of ik een bestelling voor je kan verzorgen. Ook voor vragen kunnen jullie altijd bij mij terecht via de mail stampmydream@gmail.com of bel me even via 06-12949293. 


Groetjes,

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten