zaterdag 5 september 2020

Enjoy

Hallo allemaal, 

Jullie hebben vast wel gezien dat onze jaarcatalogus vol staat met leuke suites! Boordevol met allemaal producten, die goed op elkaar afgestemd zijn. Eén van die suites is de Playful Pets suite. Supergaaf voor wanneer je iemand een kaartje wilt sturen, die een kat/poes of een hond heeft. 

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, gemaakt met deze producten. Is het niet een geweldige kleurencombinatie! Ik ben gek op zwart, wit en rood! Jij ook? 


Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/tHw18z om naar mijn webwinkel te gaan om te zien welke artikelen er zijn gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

O ja, de Hostess code voor de maand september is PUKMKFCR. 

Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand een rol Bumblebee Gingham lint, van maar liefst 9,1 meter! 


Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 

groetjes, Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten