maandag 18 juli 2022

Robot Buddies Swirl kaart

Hallo allemaal, 


Gisteren kreeg ik van mijn vriendin Ankie een leuke Swirl kaart, omdat ik haar het Sale-a-Bration kado van de Hippo's kado had gedaan. 

Ik bedacht toen dat ik zelf ook wel zo'n leuke kaart kon maken, maar dan met de stempelset uit de Robot Buddies Card Kit. 




 Is deze niet hartstikke leuk! 

Vrijdag 5 en zaterdag 6 augustus sta ik op de PaperPassion Beurs in Tilburg en dan kan je bij mij een leuke Make & Take maken met deze supergave Robot Buddies card kit.  

Ik heb daar een hartstikke leuke aanbieding voor je! 

Je maakt voor €5,- de Make & Take, wat een superleuke ervaring is met de Kits van Stampin' Up!  

Je krijgt daarbij de Jaarcatalogus van Stampin' Up! én de July-December catalogus én de Sale-a-Bration folder, plus een kortingsbon van €5,-, te besteden bij een order van €25,- of meer. 

Kom je ook een kijkje meedoen? 

groetjes,

Maaike

1 opmerking: