maandag 1 juli 2024

Deel 1, Giftcard holder, Christmas in July Marathon Hop

Hallo allemaal,

Op mijn zakelijke Facebook account https://www.facebook.com/Stampmydream kan je hoppen naar deelnemende Dreamgirls teamleden en onze stempelvriendinnen voor een "Christmas-in-July-Marathon"-Hop.
Vandaag gaan we met alle deelneemsters aan deze hop gezamenlijk van start. Hierna doe ik zelf alle woensdagen en zaterdagen van de maand juli mee.

LEES DIT BERICHT HELEMAAL, want aan het einde heb ik nog EEN PAAR LEUKE ACTIES voor jullie!

Ik wil van start gaan met deze leuke Giftcard Holder.



De Giftcard Holder sluit met een Belly band. Op de volgende foto zie je de binnenkant.



en hier nog twee close up foto's



Gebruikte materialen:

Stempelset:
Kersttijd, 164585*

Stansen:
Iconic Imagery Dies, 164200*

Cardstock:
Cherry Cobbler, 121681
Gray Granite, 147008
Basic White, 159228
Basic White Thick, 159230

Designer Series Paper:
Iconic Celebrations, 6" x 6", 163193*

Inkt:
Cherry Cobbler, 147083
Gray Granite, 147118
Mossy Meadow, 147111

Embellishments:
Pecan Pie & Clear Ribboned Adhesive-Backed Dots, 164204*
(oftewel Zelfklevende rondjes met weefselpatroon, Pecan Pie en transparant)

Plakmiddelen:
Multipurpose Liquid Glue, 154974

Gereedschap:
Paper Trimmer, 152391
Labeled with Love punch, 163569
Mini Cut & Emboss Machine, 150673

Ik hoop dat jullie dit een leuke cardholder vinden? REACTIES worden zeer op prjjs gesteld!

En dan nu de ACTIES:


De BESCHRIJVINGEN voor deze CARDHOLDER en al mijn VOLGENDE KERSTPROJECTEN DEZE MAAND (!) krijgen jullie wanneer jullie in de maand juli een bestelling doen van minstens €40,- via mijn officiĆ«le Stampin' Up! winkel, die je kunt vinden via de link http://www.stampinup.nl?demoid=5005767.





Daarnaast zijn het deze maand van 3 tot en met 31 juli ook nog eens de BONUSDAGEN bij Stampin' Up!, dat wil zeggen dat je voor elke bestelling van €60,- een KORTNGSCODE krijgt van €6,-, die je in augustus mag gebruiken bij een volgende bestelling.

Je kunt zoveel kortingscodes verzamelen als je wilt! Dat wil dus zeggen dat je bij een bestelling van €120,- 2 kortingscodes krijgt etc.

Nou, als dat nog eens geen goede acties zijn, weet ik het niet meer!

groetjes en graag tot woensdag,

Maaike de Ridder-Sack

*verkrijgbaar als "Online Only" product in de SU webshop vanaf woensdag 3 juli!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten