woensdag 3 juli 2024

Deel 2, Winterly Tree Kerstkaart, Christmas in July Marathon Hop


Welkom bij de "Christmas-in-July-Marathon"-Hop van de Stampin’Up! Dreamgirls & Friends.

Op mijn zakelijke Facebook account https://www.facebook.com/Stampmydream kan je hoppen naar deelnemende Dreamgirls teamleden en onze stempelvriendinnen voor een "Christmas-in-July-Marathon"-Hop. Klik op onderstaande link om naar mijn stempelvriendin Monique de Kok te gaan: https://www.facebook.com/stampinmetmonique
Vandaag laat ik jullie een Winterly Tree Kerstkaart zien, gemaakt met producten, waarvan een aantal niet speciaal voor de Kerst bedoeld zijn.


Zoals je wellicht kunt zien, is de tekst (uit de Country Birdhouse stempelset) een klein beetje gewijzigd door in plaats van het woord "day" er "Christmas" tussen te plakken. Ik heb vervolgens het woordje "ever" er weer achter gestempeld.




Gebruikte materialen:
Stempelset:
Country Birdhouse, 163395
Trucking Along, 162299*
Stansen:
Winterly Tree Tops Dies, 164065**
Cardstock:
Mossy Meadow, 133683
Cherry Cobbler, 121681
Basic White, 159228
Designer Series Paper:
Nests of Winter, 12" x 12", 164193**
Inkt:
Mossy Meadow, 147111
Cherry Cobbler, 147083
Versamark Ink, 102283
Embossing powder:
Basics, 165679
Plakmiddelen:
Multipurpose Liquid Glue, 154974
Mini Stampin' Dimensionals, 144108
Gereedschap:
Paper Trimmer, 152391
Paper Snips Scissors, 103579
Blending Brush, 153611
Heat Tool, 129055
Stampin' Cut & Emboss Machine, 149653
Ik hoop dat jullie dit een leuke Kerstkaart vinden? REACTIES worden zeer op prjjs gesteld!

En dan nu de ACTIES:


De BESCHRIJVINGEN voor deze KERSTKAART en al mijn EERDERE en VOLGENDE KERSTPROJECTEN DEZE MAAND (!) krijgen jullie wanneer jullie in de maand juli een bestelling doen van minstens €40,- via mijn officiële Stampin' Up! winkel, die je kunt vinden via de link http://www.stampinup.nl?demoid=5005767.





Daarnaast zijn het deze maand van 3 tot en met 31 juli ook nog eens de BONUSDAGEN bij Stampin' Up!, dat wil zeggen dat je voor elke bestelling van €60,- een KORTNGSCODE krijgt van €6,-, die je in augustus mag gebruiken bij een volgende bestelling.

Je kunt zoveel kortingscodes verzamelen als je wilt! Dat wil dus zeggen dat je bij een bestelling van €120,- 2 kortingscodes krijgt etc.

Nou, als dat nog eens geen goede acties zijn, weet ik het niet meer!

groetjes en graag tot zaterdag,

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten