maandag 29 december 2014

Sale-a-Bration én Spring/Summer catalogus nu verkrijgbaar!

Hallo allemaal,

Hè, hè, eindelijk heb ik ze binnen, de nieuwe Sale-a-Bration en Spring/Summer catalogi van Stampin' Up! En er staan leuke dingen in! Niet te geloven zo mooi!

Vandaag heb ik alvast een kaartje gemaakt met papier en stempels uit de nieuwe Sale-a-Bration catalogus.


Lekker fleurig hè? En ... zie jij het ook? Ik heb ook een stempelset gebruikt uit de Spring/Summer catalogus met een NEDERLANDSE TEKST !!!

Ja, ja, we hebben een derde Nederlandse stempelset gekregen en écht wel een hele leuke.

Zou jij de nieuwe Sale-a-Bration catalogus én de Spring/Summer catalogus ook in je bezit willen hebben? Dat kan hoor! Stuur mij dan even een mailtje via stampmydream@gmail.com
Voor slechts € 3,95 (incl. verzendkosten) stuur ik ze beiden naar je toe.

Maar ... weet je wat nog veel leuker is? Je kan ze ook voor niets krijgen! Hoe, dat zal ik je vertellen.

Woon je binnen een straal van circa 50 kilometer rondom Rotterdam (ietsjes verder mag ook hoor), nodig dan een paar vriendinnen uit en organiseer een Sale-a-Bration party. Je hoeft alleen maar te zorgen voor koffie/thee en wat lekkers en ik doe de rest! Ik laat jou en je vriendinnen alle leuke nieuwe spulletjes van Stampin' Up! zien en we gaan een leuke Make & Take maken. En dit alles helemaal GRATIS ! Alle deelneemsters krijgen bovendien van mij de twee genoemde catalogi.

BEL ME SNEL VOOR EEN AFSPRAAK!

groetjes,

Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten