dinsdag 30 december 2014

Sale-a-Bration Kick Off party

Hallo allemaal,

Donderdagavond 8 januari organiseert mijn vriendin Ankie van de Polder een Sale-a-Bration Kick Off party in Rotterdam Ommoord. Aangezien er veel animo is voor deze unieke party en we dus veel gasten verwachten, hebben we besloten om dit niet bij Ankie thuis te doen, maar in mijn eigen workshopruimte.

Voor wie nog niet de Sale-a-Bration aktie kent van Stampin' Up! zal ik hem even in het kort uitleggen. Hieronder zie je de Sale-a-Bration catalogus. Dit is een catalogus waarin allemaal leuke producten staan, die allemaal GRATIS zijn! Je kunt deze producten namelijk niet kopen, maar alleen verdienen! Hoe dat werkt?

Je doet een bestelling bij Stampin' Up! via mij en voor iedere € 60,- aan producten mag je een gratis product uitzoeken uit deze catalogus. Zo'n product is bijvoorbeeld een stempelset, een pak papier, een set van 3 blendabilities (alcohol markers) lint en buttons en nog veel meer. Dis, wanneer je voor € 120,- bestelt, krijg je zelfs twee producten gratis.


De producten, die je bestelt, kan je kiezen uit de jaarlijkse catalogus van Stampin' Up! maar ook uit de nieuwe Spring/Summer catalogus, die op 6 januari uitkomt.


Ook deze Spring/Summer catalogus staat boordevol gave producten.

En juist daarom is het ook zo leuk om naar de Kick Off party te komen, want ik heb niet alleen de catalogi in huis, die iedere deelneemster ook nog eens gratis mee naar huis krijgt, maar ik heb ook ontzettend veel nieuwe producten al in mijn bezit. Deze kan je dus op deze avond zelf zien en eventueel uitproberen.

We gaan namelijk ook nog eens een leuke Make & Take maken met deze producten.

Heb je er zin in? Stuur dan een mailtje naar mij via stampmydream@gmail.com of naar Ankie van de Polder via ankie@vandepolder.com

We zien je graag op donderdag 8 januari. De avond duurt van 19.30 tot ca. 22.00 uur.

groetjes, ook namens Ankie

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten