vrijdag 23 oktober 2015

Maak nog 1 week kans op een gratis stempelset van Stampin' Up!‏‎

Hallo allemaal,

Donderdag 8 oktober was het al weer drie jaar geleden dat ik mij inschreef bij Stampin' Up!

Daarom heb ik deze maand een leuke actie!

Iedereen, die deze maand een bestelling bij mij plaatst van € 25,- of meer via de webwinkel of via een email naar stampmydream@gmail.com krijgt één of meerdere lot(en). Wanneer je voor € 50,- besteld, krijg je twee loten, bij € 75,- drie loten etc.

Met zo'n lot ding je mee naar hartstikke leuke stempelsets uit de voorgaande Sale-a-Bration periodes, maar ook naar

de Nederlandse stempelset "Er is er één jarig, Hoera, Hoera!"
 
of de Engelstalige variant "Happy Birthday".


De winnende loten worden zaterdag 31 oktober getrokken door mijn kleinzoon Jesse!

Ga dus snel naar de webwinkel of stuur mij een mailtje met je bestelling via stampmydream@gmail.com

Groetjes en een fijn verjaardagsfeest!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten