zondag 18 oktober 2015

Verslag van onze teamdag op zaterdag 17 oktober

Hallo allemaal,

Zaterdag 17 oktober hebben we een gezellige teamdag gehad in mijn workshopruimte. We begonnen natuurlijk met koffie en thee met wat lekkers. We waren met zes personen en nadat we eerst wat zakelijke dingetjes besproken hadden, hebben we drie leuke Make & Takes gemaakt!

Diana had de eerste Make & Take voorbereid en dat was een heel leuk doosje met drie kaartjes met bijbehorende envelopjes erin.


Hieronder het doosje en de kaartjes, die ik gemaakt heb, praktisch geheel naar het voorbeeld van Diana. 


Daarna hebben we eerst even lekker gegeten en toen was het de beurt aan Karin. Karin is echt iemand van de techniekjes en ze had zelfs een heel moodboard gemaakt met haar eigen probeersels, waarbij ze ook liet zien hoe het niet moet. We hebben gewerkt met de Woodland Embossing folder.


Hieronder de twee kaartjes die ik gemaakt heb. Ik heb deze embossingfolder zelf nog niet, maar ga hem nu zeker aanschaffen!


Daarna was het mijn beurt, maar ... omdat ik het projectje wat ik heb gemaakt, deze week nog elders ga maken, mar dan in Kerstsfeer, laat ik hem nu nog even niet zien.

Wel nog even wat sfeerfoto's.





En dan kreeg ik ook nog eens een paar hartstikke leuke presentjes! Dat was natuurlijk niet nodig, maar is wel hartstikke lief!


Meiden, ontzettend bedankt voor deze gezellige dag en tot gauw!

De datum voor de volgende team meeting hebben we meteen vastgesteld en wel op zaterdag 6 februari. Het kan maar alvast gepland zijn, toch?

Wil jij ook deel uitmaken van mijn team, stuur me dan even een mailtje via stampmydream@gmail.com of bel me even via 06-12949293.

groetjes,

Maaike

1 opmerking:

  1. Het was een leuke en inspirerende dag en bovenal gezellig! Nogmaals bedankt Maaike

    BeantwoordenVerwijderen