donderdag 8 oktober 2015

Wie jarig is, trakteert!

Hallo allemaal,

Vandaag is het al weer drie jaar geleden dat ik mij inschreef bij Stampin' Up!

Allereerst om zodoende met leuke kortingen spullen voor mijn eigen hobby te kunnen aanschaffen, maar al snel groeide dit uit tot een SUperleuke bijbaan.

En weet je ... ik heb daar nog geen seconde spijt van gehad! Wat heb ik veel leuke mensen ontmoet door deze hobby en wat dacht je van de reizen die ik al gemaakt heb? Ik ben naar Birmingham, Manchester, Brussel, Frankfurt en Orlando (Florida!!!) geweest en er staat nog veel meer op mijn verlanglijstje.

Op dit moment zit ik zelfs plannen te maken om volgend jaar april naar de On Stage conventie in Salt Lake City te gaan, gecombineerd met een bezoek aan onze vriendin en collega van Stampin' Up! in Washington DC. En dat alles wordt betaald uit mijn opbrengsten van Stampin' Up! Nou, zeg nou zelf, is dit een leuke job of niet?

Maar ... nu even ter zake, want zoals de kop hierboven al zei, Wie jarig is, trakteert.


Iedereen, die deze maand een bestelling bij mij plaatst van € 25,- of meer via de webwinkel of via een email naar stampmydream@gmail.com krijgt één of meerdere lot(en).
Wanneer je voor € 50,- besteld, krijg je twee loten, bij € 75,- drie loten etc.

Met zo'n lot ding je mee naar hartstikke leuke stempelsets uit de voorgaande Sale-a-Bration periodes, maar ook naar

de Nederlandse stempelset "Er is er één jarig, Hoera, Hoera!"
 

De winnende loten worden zaterdag 31 oktober getrokken door mijn kleinzoon Jesse!

Ga dus snel naar de webwinkel of stuur mij een mailtje met je bestelling via stampmydream@gmail.com

Groetjes en een fijn verjaardagsfeest!

Maaike
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten