vrijdag 1 februari 2013

De lente is begonnen ...

bij Stampin' Up! ;-)

Vanaf vandaag is het mogelijk om te bestellen vanuit de nieuwe Spring/Summer catalogus van Stampin' Up!


Wil je de catalogus digitaal bekijken, klik dan even op de afbeelding aan de rechter zijde van dit blog. 

Wil je een papieren (glossy) exemplaar hebben, stuur me dan een mailtje. Het emailadres is stampmydream@gmail.com

De spring/summer catalogus is geldig van 1 februari tot en met 30 juni en staat boordevol leuke stempelsets, papier, framelits dies, embossing folders etx. etc.

Ik kan iedere bestelling direct van Stampin' Up! naar de klant laten versturen. Dit kost slechts 5,95 euro verzendkosten en je hebt je bestelling dan met zo'n 2 a 3 dagen al in huis. Je hoeft dus niet te wachten totdat ik meerdere bestellingen heb. Iedere dag kan er besteld worden!

Mijn eerste bestelling is reeds de deur uit! Volgt die van jou snel?

Wie overigens in de periode van 22 januari tot 22 maart besteld voor een bedrag van 60 euro of meer mag zelfs een gratis item uitzoeken uit de Sale-a-Bration actiefolder! Is dat niet even een leuke bijkomstigheid?


Ook deze folder kan ik per post naar je versturen!

Nou, ik wens iedereen veel kijk- en knutselplezier!

groetjes, Maaike

stampmydream@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten