woensdag 20 februari 2013

Workshop "Thanks a Million"

Hallo allemaal,

Vorige week zag ik zo'n leuke workshop voorbij komen, dat ik die meteen ook uitgeprobeerd heb en hij is zo leuk geworden!



Daarom wil ik jullie uitnodigen om deze workshop bij mij te komen maken.

De workshop wil ik houden op zaterdag 30 maart in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord.
We beginnen om 10.00 uur en gaan door totdat die klaar is! Dat wil dus zeggen dat er een lekkere lunch bij is en natuurlijk koffie en thee met iets er bij en een lekkere versnapering op tafel!

De kosten voor deze workshop bedragen € 29,95 en is inclusief al het materiaal en de lunch. Daarnaast krijg je € 5,-- korting bij een minimale besteding van € 29,95 aan Stampin' Up! artikelen.

Lijkt het je leuk om ook zo'n workshop te komen doen, geef je dan snel op! Ik heb slechts 6 plaatsen beschikbaar en vol = vol!

Stuur dan even een mailtje naar stampmydream@gmail.com

groetjes, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Grappig! Deze class heb ik ook gekocht vorige week! Zitten dezelfde blogs te lezen merk ik. Ik vind dit een super klas. Ga ik w.s. binnenkort ook inplannen.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel succes én plezier ermee Eveline! Hij is écht super om te doen! liefs, Maaike

      Verwijderen