vrijdag 3 oktober 2014

Gratis Designpapier gedurende 6 maanden !!!

Hallo allemaal,

Er is geen betere tijd om te delen wat je leuk vindt dan in de maand Oktober!

Voor een gelimiteerde tijd kun je 6 maanden lang van GRATIS Designer Series Papier genieten.
Ja, je hoort het goed!

      

Wanneer jij je inschrijft bij Stampin’ Up! en zo mijn team komt versterken, krijg je een GRATIS pak Designer Series Papier, iedere maand, 6 maanden lang! Te WOW toch?!

Wanneer jij je tijdens deze actie, die loopt van 1-24 Oktober inschrijft, dan kun je in November je eerste pakket GRATIS bestellen via jouw eigen demonstrator bestelling!

En dat is nog niet alles! Schrijf jij ook een nieuwe Stampin’ Up! collega in, dan krijg je nog eens een GRATIS pakket design papier, iedere maand voor 6 maanden lang! En je nieuwe collega natuurlijk ook!!

Je kunt kiezen uit het Designer Series Paper uit de jaarcatalogus of de Herfst/Winter catalogus en straks vanaf 6 januari uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus! Te gek toch?!

Deze actie geldt niet voor Designer Series Specialty Paper en voor Designer Series Paper Stacks. Maximaal 5 pakketten papier per maand per demonstratrice.

Hoe schrijf je je in?

Ga naar mijn webwinkel en klik rechts op JOIN THE FUN !!!

Je kan na het invullen van de nodige gegevens dan meteen je starterspakket uitzoeken, waarbij je voor € 129,- een pakket producten mag uitzoeken ter waarde van maar liefst € 175,- !!! Dat is meteen al een flinke korting.

De komende twee weken ben ik met vakantie, maar vanaf maandag 20 oktober ben ik weer bereikbaar wanneer je nog vragen hebt.

Ik zou het leuk vinden om je in mijn team te verwelkomen!

groetjes,

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin'  Up!
tel. 06-12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten