zondag 6 september 2015

Kaartje met producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus, met verloting van een catalogus.

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdagavond heb ik met drie vriendinnen kaarten zitten maken met producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus. We hebben natuurlijk ook veel gekletst, dus uiteindelijk heb ik er maar twee gemaakt!

Vandaag laat ik jullie alvast het eerste kaartje zien.


Ik ben zelf zo blij met het nieuwe Whisper White Thick papier. Hiermee kan je echt een mooie witte kaart maken met een stevige basis.
 
Hieronder de gebruikte materialen:
                               Built for Free Using: My Stampin Blog

Zou het leuk vinden wanneer jullie een berichtje achterlaten op het blog over wat je van deze kaart vindt.

Onder degene die een berichtje achterlaten verloot ik een nieuwe herfst/winter catalogus. Vrijdag 11 september zal ik daarvoor de trekking doen. 

groetjes,

Maaike

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, ik ben gek op pinguins.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig vrolijk kaartje is dit geworden zeg! Heel erg leuk. En ook erg herkenbaar....met vriendinnen knutselen...tja dan wordt er vaak ook veel gekletst...en komen er dus uiteindelijk maar weinig kaartjes af. Zelf doe ik het ook wel eens een zondag met twee knutselvriendinnen kaartjes maken...maarja ook dan wordt er veel gekletst en dus weinig productief! Haahaahah maar ach.....als het maar gezellig was toch! ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pinguïns zijn leuk ,zo met zijn drietjes .
    Knutselen en babbelen .= gezellig
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen