dinsdag 1 september 2015

De nieuwe herfst/winter catalogus is online en bestellen kan vanaf nu !!!

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag, dinsdag 1 september, is het mogelijk om vanuit de nieuwe herfst/winter catalogus te bestellen!
http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx

De catalogus staat weer boordevol met leuke spullen voor het maken van herfstkaarten, kaarten en projecten voor Halloween en natuurlijk volop Kerst.

Mijn favoriet in deze catalogus is een THINLITS DIE voor het maken van een vierkante Pillow Box!

Hieronder het exemplaar wat ik gemaakt heb,


met nog een close-up van labeltje wat ik erop geplakt heb.


Deze thinlits die kan je los bestellen, maar ook samen met een leuke stempelset in een bundel, in clear en in wood, waarbij je maar liefst 15% korting krijgt op beide artikelen. 

Hieronder een filmpje van Kate, medewerkster op het hoofdkantoor van Stampin' Up! met nog veel meer leuke voorbeelden.



Wil jij nu ook bestellen vanuit deze catalogus dan kan dat vanaf nu via mijn webshop (met creditcard) of door mij een mailtje te sturen via stampmydream@gmail.com.

O ja, wil jij liever de papieren catalogus thuis bekijken, dan kan dat natuurlijk ook. Voor slechts € 2,95 krijg jij hem van me thuis gestuurd. Stuur dan ook even een mailtje naar stampmydream@gmail.com.

Veel kijkplezier!

groetjes,

Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten