maandag 7 september 2015

Tweede kaartje met producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus.

Hallo allemaal,

Zoals beloofd hierbij het tweede kaartje met producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus.

Ik heb wederom het mooie Whisper White Thick cardstock gebruikt om een stevige basis te krijgen voor mijn kaart.

Het Whisper White voor het deel met de boompjes is het gewone Whisper White.

De tekst heb ik gestempeld op een stukje plastic sheet. Deze heb ik opgeplakt met behulp van de nieuwe Fine-Tip Glue pen. Hiermee kan je heel gericht druppeltjes of lijntjes lijm aanbrengen. Dat heb ik in dit geval gedaan achter het dikke gedeelte van de letters in het woord SEASON en HOME.


Hieronder de gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Bij het vorige bericht kondigde ik al aan dat ik vrijdag 11 september een herfst/winter catalogus verloot onder degene die een commentaar achterlaten op dit blog. Ook nu wil ik dat weer doen.

groetjes,

Maaike

1 opmerking:

  1. Hij is in het echt nog mooier. Ik kan het weten want ik was erbij toen ze hem maakte 😎 Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen