woensdag 1 maart 2017

Workshop Stempelset in de Hoofdrol met de stempelset Lift Me Up!

Hallo allemaal,

Donderdagavond 9 maart geef ik weer een workshop Stempelset in de Hoofdrol in Rotterdam Ommoord.

Deze keer gebruik ik de populaire stempelset




Natuurlijk gebruiken we ook de bijpassende 

Up & Away Thinlits Dies



Tijdens deze workshop maken we een aantal kaarten, een leuk doosje en een kaart met een speciale techniek. Wat deze techniek is, hou ik nog even voor me. 

Heb jij zin om donderdag 9 maart te komen workshoppen van 19.30 - ca. 22.00 uur? 

Geef je dan snel op, want VOL = VOL! 

De workshop kost € 17,50, maar koop je de bijbehorende stempelset, dan krijg je € 5,- korting op de workshop. 

Besluit je om de hele bundel te nemen, dus stempelset plus thinlits dies, dan krijg je zelfs € 7,50 korting. 

Neem je een nieuwe deelneemster mee, dan krijg je nogmaals € 5,- korting.

Je kan de workshop dus al volgen vanaf € 5,- !!! 

Wanneer je iets wilt bestellen, dan hoor ik dat graag voor zaterdagavond 20.00 uur. Als het mee zit, ligt je bestelling dan klaar tijdens de workshop. 

O ja, koffie of thee met wat lekkers staat natuurlijk tijdens deze avond voor je klaar! 

Je kunt je mail sturen naar stampmydream@gmail.com 

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten