woensdag 10 oktober 2018

Stampin' Up! Snowflake Showcase, gelimiteerd verkrijgbaar!

Hallo allemaal,

Vanaf 1 november tot en met 30 november zijn er een aantal mooie producten verkrijgbaar, die niet in de catalogus staan!

Kijk maar eens naar onderstaand filmpje! Zo gaaf!



Wil jij ook deze geweldige producten bestellen, stuur mij dan alvast een mailtje, zodat ik deze direct op 1 november voor je kan reserveren!

Stuur een mail met je naam, adres en telefoonnummer en natuurlijk de artikelen die je wilt hebben (liefst met artikelnummer erbij) naar stampmydream@gmail.com. Ik maak dan alles voor je in orde.

149742 €25,-  Stampset Snow is Glistening 

149744 €21,-  Stampset Happiness Surrounds

149692 €47,-  Snowfall Thinlits

149619 € 6,-  White Velveteen Sheets


149620 €9,75 Snowflake Trinklets

Woon je in de buurt van Moordrecht (bij Gouda), dan kan je het bij mij op komen halen.

Wil je het liever opgestuurd hebben, rechtstreeks vanuit het magazijn van Stampin' Up! in Frankfurt, dan komen er €5,95 verzendkosten bij.

Natuurlijk kan je ook zelf bestellen via mijn webwinkel! Je hebt dan wel een creditcard nodig, maar tegenwoordig heb je ook prepaid credit kaarten, dus dat moet geen probleem zijn, toch?

Ik hoor graag van je!

groetjes,

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten