vrijdag 17 januari 2014

Sale-a-Bration en lente/zomer catalogus thuisgestuurd voor slechts € 2,95 (incl. verzendkosten)

Hallo allemaal,

Niet zo lang meer en dan gaat de Sale-a-Bration van Stampin' Up! weer van start! Tijdens deze periode, die loopt van 28 januari tot en met 31 maart 2014 krijgt iedere besteller bij elke € 60,-- aan producten een GRATIS product, die zij mag uitzoeken uit de speciale Sale-a-Bration folder.

Ik ben al hard bezig met de voorbereidingen voor de party's die ik ga geven.





 Even een sneakpeak hierboven. Beetje wazig, maar ja, anders verraad ik teveel hè?

Lijkt het je leuk om ook een keer de gastvrouw te zijn tijdens zo'n party en daarmee de kans te hebben om hele leuke items gratis uit te zoeken? Dan kan dat! Je krijgt nl. als gastvrouw bij een omzet van € 200,-- euro al € 30,-- hostess credits. Hoe meer er wordt verkocht, hoe meer je krijgt!

Bovendien krijg je tijdens de Sale-a-Bration periode bij een party van € 350,-- en meer nog eens € 35,-- EXTRA op de € 55,-- die je normaal gesproken krijgt! 

Stuur dan even een mailtje naar mij via stampmydream@gmail.com. Ik ben bereid hiervoor tot max. 50 km vanaf Rotterdam te rijden.

Wil je de Sale-a-Bration folder alvast inzien, dan kan dat! Want deze krijg je GRATIS bij de lente/zomer catalogus, die ook geldig is vanaf 28 januari en die ik je kan opsturen voor slechts € 2,95 (incl. verzendkosten).

HAPPY SALE-A-BRATION !!!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten