vrijdag 28 augustus 2020

Pizzadoosje "You're kind of a BIG DEAL".

Hallo allemaal, 

Ondanks het feit dat ik momenteel de Leaders Summit van Stampin' Up! volg (wat grotendeels 's nachts plaatsvindt, omdat dit vanuit Amerika wordt gepresenteerd), wil ik jullie niet het volgende project onthouden. 



Het is weer een leuk pizzadoosje, om een klein kadootje in te stoppen, versierd met de producten van de Whale of a Time suite. 

Klik eenvoudig op de link https://s.tamp.in/GUKXHN om naar mijn webwinkel te gaan om te zien welke artikelen er zijn gebruikt en om deze eventueel in één keer in je mandje te stoppen via de knop “Alles toevoegen aan winkelmandje”. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om één of meerdere artikelen uit te vinken, als je ze al hebt!

O ja, de Hostess code voor de maand augustus is YBWWQ4UU. 

Wanneer je bij mij een bestelling doet van €60,- of meer, krijg je na afloop van deze maand een pakket met 8 Golden Mini Pizza Boxes. 

Let dus goed op dat je de juiste hostess code invoert én dat je in mijn webwinkel zit! ;-) 

groetjes, 


Maaike de Ridder-Sack 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten