maandag 28 september 2015

Workshop "Stempelsets in de Hoofdrol", donderdag 8 oktober

Hallo allemaal,

In het voorgaande blog bericht liet ik jullie al een kaart zien, die ik had gemaakt met de stempelset "Garden in Bloom".


Ik gaf daarbij al aan, dat ik deze stempelset wil gaan gebruiken tijdens de volgende "Stempelset in de Hoofdrol" workshop.

Maar ... niet alleen deze set, maar ook de Watercolor Wings met de bijbehorende Bold Butterfly Framelits wil ik donderdag 8 oktober gaan gebruiken!



Lijkt het je leuk om ook mee te komen doen op donderdagavond 8 oktober geef je dan zo snel mogelijk op! Ik heb plek voor max. 12 personen, en vol = vol! 

De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.00 tot ca. 22.00 uur en kost € 17,50.

Maar ... wanneer je één van de te gebruiken stempelsets aanschaft, ontvang je € 5,-- korting op de workshop.

Koop je beide stempelsets, dus Garden in Bloom én de stempelset Watercolor Wings (met of zonder framelits), dan krijg je zelfs € 10,- korting!

Bij het kopen van de bundle Watercolor Wings en de framelits Bold Butterfly, profiteer je ook nog eens van 15% korting op deze set!

Neem je een nieuwe introducée mee, dan krijg je eveneens € 5,- korting op de workshop.

Kortom, wanneer je het handig aanpakt, kan je al voor € 2,50 een workshop komen doen! 

Geef je bestelling uiterlijk vrijdag 2 oktober 20.00 uur door, want dan ligt deze voor je klaar op de workshopavond.

Je kan je opgeven door een mail te sturen naar stampmydream@gmail.com of bel me even via 06-12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag!).

Ik zie je graag!

groetjes,


Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten