maandag 28 september 2015

Hope You're Feeling SPECIAL Today

Hallo allemaal,

Vandaag start op ons designteamblog het nieuwe thema van de maand oktober. Dit keer is het thema

VERJAARDAGSKAARTEN

Ik ben vandaag begonnen met een kaart die ik heb bestempeld met de stempelset "Garden in Bloom" 


Deze set wil ik ook gaan gebruiken op onze volgende workshop "Stempelset in de Hoofdrol", die volgende week donderdag 8 oktober gehouden wordt. Hierover binnenkort meer informatie op dit blog. 

Wil jij ook meedoen met dit leuke thema? Neem dan even een kijkje op het blog www.scrapmydream.blogspot.nl

Hieronder nog even de gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Van de markers heb ik alleen de So Saffron gebruikt om de wesp mee in te kleuren! Helaas zijn deze markers niet meer los verkrijgbaar.

Vind jij kleuren ook zo leuk? Kijk dan meteen even bij mijn aanbod om alle markers te verzamelen met een aantrekkelijk maandabonnement met een leuke korting!

Of heb je liever alle kleuren Classic Ink Stampin' Pads in zo'n mooie opbergtoren? Ook dat kan, want daarvoor heb ik ook een leuk aanbod en dat vind je HIER

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten